Khamis, 19 September 2013

TINTA HATIKU...


Aduhai... dah lama tak sempat nak upload apa-apa di blog ni.
Walaubagaimanapun, semangat saya tetap berkobar-kobar di dalam
bidang ini semenjak berpuluh tahun lagi.

Mungkin inilah peluang yang ada bagi merealisasikan apa yang hendak di 
ketengahkan. Mungkin minat serta sokongan terus menerus tanpa pernah padam
menjadikan saya lebih bersemangat di dalam banyak hal...

Yeahhh... dah lama tak menulis kerana saya sedang menyiapkan assignment
terakhir saya untuk dihantar. Banyak sangat yang dilakukan dalam separuh
masa luar bidang kerja sebenar. Walau apa sekalipun... nawaitu itu yang lebih 
penting bukan?...

Dalam keadaan yang kurang sihat dan sebagainya menjadikan saya lebih banyak mendiamkan
diri berbanding dari biasa. Apa tidaknya, setiap detik waktu berlalu ada sahaja aktiviti
yang perlu dilakukan. Timbunan kerja di pejabat mahupun di rumah menjadikan saya 
perlu bergerak terhad daripada kebiasaan...


Entri kali ini adalah lebih kepada BISIKAN HATI lah kononnya...hehehe...


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan